Raport z obecności w mediach - kwiecień 2021 - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Raport z obecności w mediach – kwiecień 2021

Na podstawie danych z monitoringu mediów IMM przeanalizowano 1152 przekazy na temat zagadnienia: KŻ Orzeł Łódź. Raport jest oparty na publikacjach z okresu 01-30.04.2021 i prezentuje dane dotyczące medialności w postaci najważniejszych wskaźników.

Najwięcej publikacji dotyczących Orła Łódź pojawiło się na portalach internetowych (604). Stanowi to ponad 50% wszystkich publikacji. W dalszej kolejności są to publikacje na Twitterze (290) oraz prasowe (135). 

Profil wspomnianych publikacji jest w większości ogólnoinformacyjny. Ich liczba wynosi 807. Zarejestrowano również 332 publikacje typowo sportowe.

Istotnym i sporo mówiącym wynikiem są dane dotyczące zasięgu. W ponad 70% pojawiające się publikacje mają charakter ogólnokrajowy. Najlepiej pokazuje to budowę marki Orła Łódź, która wychodzi poza rynek regionalny i lokalny. 

W wysokości dotarcia do odbiorców w poszczególnych mediach zdecydowanie dominują portale oraz prasa. Z sumy 10 444 630, portale uzyskały łącznie 5 523 215 wysokości dotarcia, natomiast prasa 4 743 923. 

Patrząc na ekwiwalent reklamowy przedstawiony w złotówkach, tutaj również prym wiodą portale (3 323 987 zł) wraz z prasą (1 989 397 zł). Całość ekwiwalentu reklamowego uwzględniając wszystkie media wynosi 5 395 836 zł.