W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (04-10.10.2021) na temat zagadnień dotyczących KŻ Orzeł Łódź umieszczono kilka istotnych danych, takich jak ekwiwalent reklamowy, dotarcie do odbiorców czy też interakcje w social mediach. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
W porównaniu do zeszłego tygodnia, zanotowano znaczny wzrost popularności materiałów publikowanych na Twitterze. Suma wszystkich publikacji w mediach również wzrosła w porównaniu z poprzednim badanym okresem.
Blisko 800 tysięcy potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź. Znaczna ich część odnosi się do portali oraz prasy (ponad 96%).
Ekwiwalent reklamowy za ubiegły tydzień wyniósł dokładnie 503 899 złotych, z czego aż 71,5% przypadło na przekazy umieszczane na portalach internetowych (362 617 zł).
503 899 złotych – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy
797 314 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















