W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (18-24.10.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
W porównaniu do zeszłego tygodnia najbardziej wyraźną zmianą jest wzrost pozytywnych przekazów dotyczących klubu. Pojawiło się ich aż o blisko 10% więcej niż podczas ostatnio badanego okresu.
Na Facebooku ukazało się blisko 70% więcej materiałów dotyczących analizowanych tematów niż w okresie 11-17 października. Mniej publikacji odnotowano natomiast na portalach.
Minimalne zmiany zaobserwowano natomiast w wartości ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. W ostatnim badanym okresie wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 623 621 złotych i była o 20 tysięcy złotych niższa niż przed tygodniem.
Delikatną różnicę zauważono również w dotarciu do potencjalnych odbiorców. Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 814 117 odbiorców. To wzrost o prawie 5 tysięcy.
623 621 złotych – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
814 117 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















