W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (25-31.10.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 287 626 zł. Jest to wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć blisko 400 tysięcy odbiorców (dokładnie 399 861).
Zdecydowana większość interakcji w social mediach dotyczyła polubień (ponad 85%). Pozostała część aktywności dla badanych zagadnień odnosiła się do komentarzy oraz udostępnień. Najwięcej wpisów dotyczących analizowanych tematów pojawiło się natomiast na Facebooku.
287 626 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
399 861 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















