Na podstawie danych opracowanych przez Instytut Monitorowania Mediów przeanalizowano 382 przekazy na temat zagadnienia: KŻ Orzeł Łódź. Raport oparty jest na publikacjach z okresu 01-31.10.2021 i prezentuje dane dotyczące medialności w postaci najważniejszych wskaźników.
Znaczącą pozycją w zestawieniu są liczby odnoszące się do ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to szacunkowa wartość publikacji uzyskana przez porównanie z kosztami publikacji reklamy o takim samym formacie. Metoda pozwala na określenie wartości publikacji wyrażonej w złotówkach. Za miesiąc październik kwota ekwiwalentu reklamowego wyniosła 2 156 123 zł, z czego najwięcej dotyczyło portali (1 912 356 zł).
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć aż 2 946 197 odbiorców! We wspomnianym wskaźniku największą liczbę kontaktów z przekazem medialnym mogli mieć czytelnicy portali (2 113 409).
Najwięcej publikacji odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź, biorąc pod uwagę jedynie social media miało miejsce na Twitterze. Jeśli chodzi o media tradycyjne, najwięcej informacji pojawiło się w WP Sportowych Faktach.



















