W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (08-14.11.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Kolejny raz znacznie wzrosła kwota ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. W ostatnim badanym okresie wartość ekwiwalentu reklamowego przekroczyła milion złotych! Wyniosła ona dokładnie 1 102 851 zł. W porównaniu z zeszłym tygodniem jest to wzrost o blisko 400 tysięcy złotych.
Duże wzrosty można również zaobserwować we wskaźnikach dotyczących dotarcia do odbiorców. Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 1 311 217 odbiorców! To więcej o ponad 500 tysięcy w porównaniu z ostatnio badanym okresem!
W minionym tygodniu zanotowano także znaczną zwyżkę publikacji na portalach oraz w serwisach społecznościowych (Facebook i Twitter).
1 102 851 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
1 311 217 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















