W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (15-21.11.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 683 650 zł. AVE określa wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 927 961 osób!
Najwięcej wpisów dotyczących analizowanych tematów, biorąc pod uwagę jedynie social media, pojawiło się na Facebooku oraz Twitterze. Znaczny wzrost liczby materiałów (o ponad 30%) można zauważyć zwłaszcza w drugim z wymienionych social mediów.
683 650 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
927 961 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















