W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (06-12.12.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 343 189 zł. AVE określa wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 405 331 osób. W okresie od 6 do 12 grudnia najwięcej informacji pojawiło się na portalach (ponad 85%).
Dynamika zmian popularności w mediach pokazuje, że w ostatnio badanym okresie zanotowano wzrost liczby publikowanych materiałów dotyczących KŻ Orzeł Łódź.
343 189 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
405 331 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















