Medialne liczby Orła: wzrost dotyczący ekwiwalentu reklamowego! - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: wzrost dotyczący ekwiwalentu reklamowego!

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (13-19.12.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 480 162 zł. Jest to wzrost o prawie 140 tysięcy w porównaniu z poprzednio badanym okresem. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 597 741 osób. To również znaczny wzrost w stosunku do ostatniego badania. W minionym tygodniu najwięcej informacji pojawiło się na portalach (blisko 60%).

Znaczna część interakcji w mediach społecznościowych dotyczy natomiast polubień (ponad 85%).

480 162 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)

597 741 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach