W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (20-26.12.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 757 564 zł. Jest to wzrost o blisko 300 tysięcy w porównaniu z poprzednio badanym okresem. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 931 942 odbiorców! To również zdecydowany wzrost w stosunku do ostatniego badania (597 741). W minionym tygodniu najwięcej informacji pojawiło się na portalach (ponad 83%).

Spośród interakcji zaobserwowanych w social mediach dominująca dla badanych zagadnień była aktywność związana z polubieniami (prawie 94% wszystkich interakcji).
757 564 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
931 942 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















