Medialne liczby Orła: Polubienia dominującą aktywnością w social mediach - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: Polubienia dominującą aktywnością w social mediach

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (27.12.2021-02.01.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 366 734 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 587 631 osób. W ostatnio badanym okresie najwięcej informacji pojawiło się na portalach (ponad 62%) oraz w prasie (ponad 35%).

Najwięcej wpisów w social mediach dotyczących analizowanych tematów pojawiło się na Facebooku (ponad 50% wszystkich wpisów). Wśród aktywności w social mediach dominują natomiast polubienia (ponad 86%).

366 734 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)

587 631 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach