Na podstawie danych opracowanych przez Instytut Monitorowania Mediów przeanalizowano 430 przekazów na temat zagadnienia: KŻ Orzeł Łódź. Raport oparty jest na publikacjach z okresu 01-31.12.2021 i prezentuje dane dotyczące medialności w postaci najważniejszych wskaźników.
Istotną pozycją w zestawieniu są liczby odnoszące się do ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to szacunkowa wartość publikacji uzyskana przez porównanie z kosztami publikacji reklamy o takim samym formacie. Metoda pozwala na określenie wartości publikacji wyrażonej w złotówkach. Za miesiąc grudzień kwota ekwiwalentu reklamowego wyniosła 2 115 961 zł.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 2 807 538 odbiorców! Jak pokazuje poniższy wykres, największą liczbę kontaktów z przekazem medialnym mogli mieć czytelnicy portali (2 013 532).

Analizując źródła zamieszczające informacje na temat KŻ Orzeł Łódź w mediach tradycyjnych, najwięcej zostało opublikowanych na WP Sportowych Faktach. Patrząc jedynie na media społecznościowe, najwięcej informacji pojawiło się na Facebooku. Dokładnie tak samo prezentowały się dane dotyczące listopada 2021.
2 115 961 zł – tyle w grudniu wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
2 807 538 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach



















