Medialne liczby Orła: najwięcej informacji na portalach - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: najwięcej informacji na portalach

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (03-09.01.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 343 933 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 408 818 odbiorców. Poniższy wykres pokazuje, iż w ostatnio badanym okresie zdecydowanie najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (ponad 80%).

W okresie 03-09.01.2022 wśród aktywności w social mediach zdecydowanie dominują polubienia (ponad 94%).

343 933 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)

408 818 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach