Medialne liczby Orła: wzrost dotyczący ekwiwalentu reklamowego - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: wzrost dotyczący ekwiwalentu reklamowego

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (10-16.01.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 572 374 zł. W porównaniu z poprzednio badanym okresem jest to wzrost o ponad 200 tysięcy. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Jak widać na poniższym wykresie, zdecydowanie najwięcej przekazów odnotowano na portalach.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 397 606 odbiorców. Patrząc na ubiegłotygodniowe liczby, najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (ponad 76%).

Najwięcej wpisów w social mediach dotyczących analizowanych tematów pojawiło się na Facebooku oraz Twitterze.

572 374 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)

397 606 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach