Potencjał marketingowy KŻ Orzeł Łódź. Trzykrotny wzrost wartości reklamowej! - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Potencjał marketingowy KŻ Orzeł Łódź. Trzykrotny wzrost wartości reklamowej!

Podczas niedawnej konferencji prasowej zorganizowanej na Moto Arenie Łódź przedstawiono wyniki badań zrealizowanych na zlecenie KŻ Orzeł Łódź. Badania zostały wykonane przez Instytut Monitorowania Mediów oraz firmę Pentagon Research. Kluczowe dane dotyczą ekwiwalentu reklamowego AVE oraz dotarcia do odbiorców. 

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego dla KŻ Orzeł Łódź przez Instytut Monitorowania Mediów wartość reklamowa przekazów ukazujących się przy okazji Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w 2021 roku to dokładnie 38 153 879 zł! Z kolei informacje związane z Klubem dotarły do 64 819 961 osób i w 99% kojarzyły się one pozytywnie bądź neutralnie.

– Podsumowując miniony sezon, Klub zlecił profesjonalne badania. Pochodzą one z Instytutu Monitorowania Mediów oraz firmy Pentagon Research. Zawarte były w nich takie dane jak ekwiwalent reklamowy AVE, który za 2021 rok wyniósł blisko 39 milionów złotych. Wartość dotarcia informacji o KŻ Orzeł Łódź to blisko 65 milionów. Porównując te same badania sprzed ponad kilku lat, które Klub również wykonywał, jest to ponad trzykrotny wzrost wartości reklamowej za dany okres – powiedział Witold Skrzydlewski, Honorowy Prezes KŻ Orzeł Łódź.

– Potencjał klubu w obszarze działań marketingowych z roku na rok ciągle rośnie. Potwierdzają to badania za rok 2021, w których najważniejsze wartości są wyższe niż w latach ubiegłych. Mowa tu przede wszystkim o najbardziej istotnych wskaźnikach, jak np. ekspozycja marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź, ekwiwalent reklamowy czy dotarcie do odbiorców. Warto wziąć pod uwagę również fakt, iż są to liczby tylko za kilka miesięcy 2021 roku, kiedy Klub Żużlowy Orzeł Łódź występował w fazie zasadniczej eWinner 1 ligi – mówi Adam Pawlukiewicz z firmy Pentagon Research.