W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (24-30.01.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 748 225 zł. Jest to znaczący wzrost w porównaniu z poprzednim tygodniem. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 851 841 osób! To również spory wzrost w porównaniu do okresu 17-23.01.2022. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (78%).
W minionym tygodniu KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można zapoznać się z nimi TUTAJ.



















