Raport z obecności w mediach: duży wzrost dotarcia do odbiorców! - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Raport z obecności w mediach: duży wzrost dotarcia do odbiorców!

Na podstawie danych opracowanych przez Instytut Monitorowania Mediów przeanalizowano 397 przekazów na temat zagadnienia: KŻ Orzeł Łódź. Raport oparty jest na publikacjach z okresu 01-31.01.2021 i prezentuje dane dotyczące medialności w postaci najważniejszych wskaźników.

Istotną pozycją w zestawieniu są liczby odnoszące się do ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to szacunkowa wartość publikacji uzyskana przez porównanie z kosztami publikacji reklamy o takim samym formacie. Metoda pozwala na określenie wartości publikacji wyrażonej w złotówkach. Za miesiąc styczeń kwota ekwiwalentu reklamowego wyniosła 2 463 976 zł! To wzrost o ponad 300 000 zł w porównaniu z poprzednio badanym okresem. 

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć aż 5 308 652 osób! To blisko dwukrotny wzrost w stosunku do danych za grudzień 2021! Jak pokazuje poniższy wykres, największą liczbę kontaktów z przekazem medialnym mogli mieć czytelnicy portali (3 871 512).

Analizując źródła zamieszczające informacje na temat KŻ Orzeł Łódź w mediach tradycyjnych, najwięcej zostało opublikowanych na WP Sportowych Faktach. Patrząc jedynie na media społecznościowe, najwięcej informacji pojawiło się na Twitterze. Jest to zmiana w stosunku do danych za poprzednie miesiące. Wówczas dominującym portalem był Facebook.

2 463 976 zł – tyle w styczniu wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)

5 308 652 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach