W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (28.02-06.03.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 252 217 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 253 277 osób. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (ponad 64%).
Wśród aktywności w social mediach zdecydowanie dominują polubienia (ponad 98% wszystkich interakcji). Najwięcej wpisów w social mediach pojawiło się na Twitterze.
Pod koniec stycznia KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można zapoznać się z nimi TUTAJ.



















