W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (07-13.03.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 528 292 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy. Wartość ekwiwalentu reklamowego w porównaniu z poprzednio badanym okresem wzrosła o ponad 250 000 zł!

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 713 494 osób! To znaczny wzrost w stosunku do ostatniego raportu. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (ponad 71%).
Pod koniec stycznia KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można zapoznać się z nimi TUTAJ.



















