Medialne liczby Orła: polubienia dominującą aktywnością w social mediach - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: polubienia dominującą aktywnością w social mediach

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (14-20.03.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 417 212 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 505 901 osób. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (ponad 76%).

Biorąc pod uwagę jedynie social media, najwięcej wpisów na analizowane tematy pojawiło się na Twitterze. Z kolei dominującą aktywnością w social mediach okazały się polubienia.

Pod koniec stycznia KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można zapoznać się z nimi TUTAJ.