Cotygodniowy przegląd najważniejszych publikacji dotyczących KŻ Orzeł Łódź.
WP Sportowe Fakty
Timo Lahti udowodnił kilkukrotnie, że potrafi się ścigać z zawodnikami, którzy na papierze są lepsi od niego i przywozić ich za swoimi plecami. Tak było na przykład przed dwoma laty podczas Speedway Euro Championship w Gnieźnie, kiedy to zajął drugie miejsce zostawiając w pokonanym polu m.in. Grigorija Łagutę, Krzysztofa Kasprzaka oraz Leona Madsena.
Rosjanina oraz Polaka pokonał dwukrotnie, Duńczyka raz. Takie obrazki mogą napawać optymizmem kibiców Orła Łódź, którego barwy ma reprezentować w tym roku.
LIFE IN
Tegoroczny sezon żużlowy na Moto Arenie Łódź rozpoczyna się 9 kwietnia meczem KŻ Orzeł Łódź z ROW Rybnik. Działalność klubu cały czas wspierają przedsiębiorcy z regionu łódzkiego. Cały czas do grona sponsorów dołączają nowe firmy.
[…] – Przed nami nowy sezon, podczas którego chcemy zaprezentować się z jak najlepszej strony i walczyć o wysokie cele. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia naszych Sponsorów i Partnerów. Każdy kolejny rok pokazuje, że warto współpracować z naszym klubem i biznesowo idziemy do przodu. Cały czas zachęcamy nowe firmy do kontaktu i dołączenia do grona naszych biznesowych przyjaciół. Za kilkanaście dni rozpoczynamy rozgrywki i wierzymy, że do tego czasu dołączą do nas kolejni partnerzy. To się naprawdę opłaca. Cieszy fakt, że do obecnych sponsorów dołączają kolejni – mówił podczas spotkania Witold Skrzydlewski.
[…] Spotkania ze sponsorami to niejedyna biznesowa aktywność Klubu. KŻ Orzeł Łódź uruchomił jakiś czas temu stronę internetową www.zostan-sponsorem.pl dla wszystkich zainteresowanych współpracą z Klubem. Potencjalni sponsorzy mogą zapoznać się z ofertą marketingową Klubu na sezon 2022 oraz badaniami marketingowymi przeprowadzonymi dla KŻ Orzeł Łódź przez firmę Pentagon Research i Instytut Monitorowania Mediów. Badania jasno pokazują, że Klub posiada ogromny potencjał marketingowy. Potwierdzają to konsekwentne wzrosty dotyczące kluczowych wskaźników zawartych w badaniach, takich jak wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) czy wartość dotarcia do odbiorców.



















