W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (21-27.03.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 502 190 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 655 778 osób. To spory wzrost w porównaniu z ubiegłotygodniowym raportem. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się w prasie (ponad 53%).
Dominującym rodzajem interakcji w social mediach okazały się polubienia (ponad 85% wszystkich interakcji). Najwięcej wpisów pojawiło się natomiast na Twitterze.
Pod koniec stycznia KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można zapoznać się z nimi TUTAJ.



















