W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (18-24.04.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 2 375 012 zł. To znacznie lepszy wynik niż we wcześniejszym tygodniu. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 3 475 580 osób! To ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z poprzednio opublikowanym raportem. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się w prasie (ponad 49%).

Pod koniec stycznia KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można się z nimi zapoznać TUTAJ oraz w zakładce DUŻY POTENCJAŁ na orzel.lodz.pl.



















