W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (25.04-01.05.2022) na temat zagadnień odnoszących się do H. Skrzydlewska Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 1 996 749 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi H. Skrzydlewska Orzeł Łódź mogło mieć 3 193 144 osób! Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się w prasie (ponad 67%).
Pod koniec stycznia klub H. Skrzydlewska Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można się z nimi zapoznać TUTAJ oraz w zakładce DUŻY POTENCJAŁ na orzel.lodz.pl.



















