Medialne liczby Orła: znaczny wzrost dotarcia do odbiorców! - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: znaczny wzrost dotarcia do odbiorców!

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (23-29.05.2022) na temat zagadnień odnoszących się do H. Skrzydlewska Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 2 981 672 zł. To wzrost o ponad 2 miliony w stosunku do poprzednio badanego okresu! AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi H. Skrzydlewska Orzeł Łódź mogło mieć 3 593 940 osób! To ponad 2,5 miliona więcej niż ostatnio! Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (ponad 48%).

Przed rozpoczęciem rozgrywek 2022 klub H. Skrzydlewska Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można się z nimi zapoznać TUTAJ oraz w zakładce DUŻY POTENCJAŁ na orzel.lodz.pl.