Na podstawie danych opracowanych przez Instytut Monitorowania Mediów przeanalizowano 1432 przekazy na temat zagadnienia: H. Skrzydlewska Orzeł Łódź. Raport oparty jest na publikacjach z okresu 01-31.05.2022 i prezentuje dane dotyczące medialności w postaci najważniejszych wskaźników.
Istotną pozycją w zestawieniu są liczby odnoszące się do ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to szacunkowa wartość publikacji uzyskana przez porównanie z kosztami publikacji reklamy o takim samym formacie. Metoda pozwala na określenie wartości publikacji wyrażonej w złotówkach. Za miesiąc maj kwota ekwiwalentu reklamowego wyniosła 9,05 mln.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi H. Skrzydlewska Orzeł Łódź mogło mieć 10,9 mln osób. Jak pokazuje poniższy wykres, największą liczbę kontaktów z przekazem medialnym mogli mieć czytelnicy prasy (5,45 mln).

Analizując źródła zamieszczające informacje na temat H. Skrzydlewska Orzeł Łódź w mediach tradycyjnych, najwięcej zostało opublikowanych na stronie onet.pl. Patrząc jedynie na media społecznościowe, najwięcej informacji pojawiło się na Twitterze.



















