Kilka dni temu odbyła się ostatnia konferencja KŻ Orzeł Łódź przed świętami. Podczas spotkania z mediami Honorowy Prezes Klubu Witold Skrzydlewski podzielił się pozytywnymi wnioskami płynącymi z przeprowadzonego badania marketingowego. Klub Żużlowy Orzeł Łódź posiada bowiem bardzo duży potencjał w działaniach marketingowych, który z roku na rok zwiększa się. Pokazują to np. kolejne badania marketingowe wykonane przez Klub w grudniu 2022 roku dotyczące efektywności marek sponsorów Klubu w telewizji, internecie, prasie oraz mediach społecznościowych. Badanie na zlecenie KŻ Orzeł wykonała firma Pentagon Research specjalizująca się w badaniach z zakresu marketingu sportowego oraz efektywności sponsoringu sportu.
Dodatkowo Prezes poinformował, że firma H. Skrzydlewska nadal będzie Sponsorem Strategicznym Klubu. – Robiliśmy badania marketingowe przez firmę Pentagon Research, czyli jedną z najlepszych w tej branży. Okazało się, że nasz Klub Żużlowy Orzeł Łódź ma we wszystkich kwestiach wzrost około 100% w porównaniu do zeszłego sezonu. Z kolei z badań ogólnopolskich wynika, iż żużel jest 5. najważniejszym sportem i niezmiennie, z roku na rok utrzymuje się ten stały poziom. Potwierdzam również w imieniu rodziny Skrzydlewskich, że zostaniemy sponsorem tytularnym i strategicznym, jednak marzę o tym, żeby to był ostatni rok, kiedy musimy tak duże pieniądze przeznaczać na klub i wokół klubu pojawiać będzie się coraz więcej firm chętnych do wsparcia łódzkiego żużla. Warto być z nami – powiedział Witold Skrzydlewski.

I dodał: – Zadzwonił do mnie jeden z prezesów klubu, nie będę mówił jakiego, żebyśmy negocjowali z zawodnikami obniżki kontraktów. Prezesi powinni mieć okulary, czytać co podpisują i sobie w głowie przekalkulować, czy będzie ich na to stać. Dzisiaj mogę powiedzieć śmiało, że my kontraktów, z których się zobowiązaliśmy wobec zawodników, nie będziemy negocjować z zawodnikami. Oni je podpisali, zaufali nam i tak jak 16 lat ufają rodzinie Skrzydlewskich i klubowi, to my nie mamy zamiaru ich teraz zawodzić.
Honorowy Prezes zachęca także inne firmy do wspierania Klubu. – Jesteśmy w walce o sponsorów i myślę, że największym sponsorem dla nas powinien być kibic. Powtórzę się jeszcze raz, w tym roku od kibiców uzyskaliśmy około 700 tys. zł, a są kluby, które za jeden mecz biorą po 350 tysięcy, więc porównajcie sobie państwo, gdzie my jesteśmy. Mamy ładny stadion, u siebie wygrywamy, a jak przegrywamy, to po ładnych widowiskach. Chociaż ja jestem za tym, żeby jak przegrać, to do spodu, niż 2 / 3 punktami, bo wtedy są mniejsze koszty – zażartował prezes.
Drużyna H. Skrzydlewska Orzeł Łódź od pewnego czasu już trenuje. – Nasi zawodnicy już trenują razem z trenerami Cieślakiem i Świderskim, wyjadą też na obóz, który chcemy w naszym regionie zorganizować, żeby tu zostawały pieniądze. Później natomiast będą w góry jechać. Jeżeli chodzi o tor na Moto Arenie Łódź, to co do nas należało, zostało zrobione. Wiadomo, że gdybyśmy mieli jeszcze te 2 tygodnie, byłoby jeszcze lepiej, ale już przyszła zima. Musimy mieć tor szybko, wszystko gotowe „od a do z”, ponieważ chcemy przed nowym sezonem zrobić Mecz Narodów i zaprosić super gwiazdy – zakończył prezes.



















