W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (11-17.10.2021) na temat zagadnień dotyczących KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
W porównaniu do zeszłego tygodnia wzrosła wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. W ostatnim badanym okresie wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 643 520 złotych. To wzrost o prawie 140 tysięcy złotych.
Ponad 800 tysięcy potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź. Znaczna ich część odnosi się do portali oraz prasy (prawie 97%). Liczby te również wzrosły w porównaniu z ubiegłym tygodniem.
Najwięcej wpisów w social mediach dotyczących analizowanych tematów pojawiło się na Twitterze.
643 520 złotych – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
809 865 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach