Medialne liczby Orła: wzrost ekwiwalentu reklamowego! - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: wzrost ekwiwalentu reklamowego!

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (11-17.10.2021) na temat zagadnień dotyczących KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

W porównaniu do zeszłego tygodnia wzrosła wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE). Jest to wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. W ostatnim badanym okresie wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 643 520 złotych. To wzrost o prawie 140 tysięcy złotych. 

Ponad 800 tysięcy potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź. Znaczna ich część odnosi się do portali oraz prasy (prawie 97%). Liczby te również wzrosły w porównaniu z ubiegłym tygodniem.

Najwięcej wpisów w social mediach dotyczących analizowanych tematów pojawiło się na Twitterze. 

643 520 złotych – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)

809 865tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach

Tabela Metalkas 2. Ekstraligi

PozycjaDrużynaPKT.
1-
1-
1-
1-
1-
1-
1-
1-

Ostatnie Wpisy

Sobotni mecz odwołany!
19 kwietnia 2024
Przystanek Fizjoterapia dołącza do Orła!
19 kwietnia 2024
Trwa sprzedaż biletów na mecz H. Skrzydlewska Orzeł Łódź!
18 kwietnia 2024
Już w sobotę pierwszy mecz na Moto Arenie!
17 kwietnia 2024
Awizowane składy na pierwszy mecz na Moto Arenie!
17 kwietnia 2024