W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (22-28.11.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 544 926 zł. AVE określa wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 703 528 osób! Najwięcej informacji pojawiło się na portalach oraz w prasie.
Analiza wydźwięku przekazów pokazuje, iż w mediach dominowały neutralne oraz pozytywne informacje dotyczące klubu.
544 926 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
703 528 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach