W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (29.11-05.12.2021) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wymieniony wyżej okres wyniósł 295 685 zł. AVE określa wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 451 346 osób. W minionym tygodniu zdecydowana większość informacji pojawiła się na portalach oraz w prasie (ponad 97%).
Analiza wydźwięku przekazów określa, iż w mediach dominowały neutralne oraz pozytywne informacje dotyczące klubu. W badaniu można zauważyć wzrost pozytywnych informacji odnośnie do KŻ Orzeł Łódź.
295 685 zł – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy (AVE)
451 346 – tylu potencjalnych odbiorców mogło mieć kontakt z informacjami w mediach