Wszyscy przedsiębiorcy wiedzą doskonale, że żadna firma nie może funkcjonować bez odpowiedniego marketingu. Jednym z najlepszych sposobów reklamowania produktów i usług jest reklama poprzez sport. Jest to skuteczny sposób szybkiego dotarcia do wielu odbiorców, którzy nie tylko poznają markę, ale co najistotniejsze zaczną się z nią identyfikować.
Jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce jest żużel. Czarny sport
z poziomu trybun oglądają tysiące kibiców, a dzięki transmisjom telewizyjnym przekaz trafia do setek tysięcy odbiorców – potencjalnych klientów firm! Najnowsze badania wartości marketingowej wskazują, że znakomitym miejscem na reklamę jest stadion żużlowy Orła Łódź. Dowodem na to są twarde dane, które warto poznać:
- 38 153 879 zł – to wartość ekwiwalentu reklamowego czyli wskaźnik, który pokazuje ile należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą,
- 11 216 491 zł – to wartość ekspozycji marek sponsorów w mediach i w przestrzeni publicznej w tym na stadionach,
- 1 000 000 osób – skumulowana liczba widowni, która obejrzała mecze i programy z udziałem KŻ Orzeł Łódź przed telewizorem tylko w sezonie 2021.
Przytoczone liczby to wynik badań przeprowadzonych przez renomowana pracownię Pentagon Research. Pokazują one, że Orzeł Łódź dysponuje wyjątkowym potencjałem marketingowym. Dlatego firmy, które zdecydują się na współpracę i sponsorowanie Klubu mogą zyskać nośniki reklamowe, które kosztowałyby o wiele więcej, gdyby chcieć z nich skorzystać w zwykłym procesie reklamowym.
Warto podkreślić, że wachlarz potencjalnych ekspozycji marki sponsora jest bardzo szeroki, a każdy z zainteresowanych znajdzie odpowiednią dla swojej działalności formę reklamy. Może to być:
- reklama na stroju i motocyklu zawodników,
- reklama na stadionie (min. na bandach, w środku toru),
- reklama na stronie internetowej i w social mediach,
- reklama w programie zawodów,
- reklama wokół stadionu.
Każdy przedsiębiorca, który skorzysta możliwość reklamowych oferowanych przez Klub, jest w stanie znaleźć korzystne dla siebie rozwiązania, zaspakajające jego potrzeby reklamowe i dopasowane do budżetu. Każdy pakiet reklamowy jest przygotowywany indywidualnie i tak zbilansowany, że koszty promocji są małe, a korzyści wysokie.
W reklamowaniu firmy poprzez sport ważne jest jeszcze jedno – po zmianach podatkowych wprowadzonych przez Polski Ład, środki zainwestowane w sponsorowanie sportu liczą się jako 150 procent kosztów prowadzenia działalności. Oznacza to, że przeznaczając 10 000 zł na Orła Łódź, firma będzie mogła wpisać 15 000 zł w koszty prowadzenie działalności. Takie rozwiązanie sprawia, że inwestycja w sport staje się jeszcze bardziej opłacalna.
Serdecznie zachęcamy wszystkich zainteresowanych promocją swojej firmy poprzez Klub Żużlowy Orzeł Łódź do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy przygotują satysfakcjonującą ofertę.
Kontakt mailowy: klub@orzel.lodz.pl
Kontakt telefoniczny: 888 653 777, 735 915 701, 695 281 550, 532 464 575