To się opłaca...! - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

To się opłaca…!

Wystartowała biznesowa strona internetowa Klubu Żużlowego Orzeł Łódź. Zachęcamy do odwiedzania witryny www.sponsororzel.pl i zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi tego, że WARTO DOŁĄCZYĆ DO ORZEŁ BUSSINES CLUBU! 

Wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź w trakcie sezonu 2022 wyniosła aż 20 mln 400 tys. złotych i jest to wzrost o blisko 100 procent w stosunku do sezonu 2021. Różne badania wykonane przez Instytut Monitorowania Mediów oraz firmę Pentagon Research, która specjalizuje się w badaniach z zakresu marketingu sportowego oraz efektywności sponsoringu sportu po raz kolejny potwierdzają, że Klub Żużlowy Orzeł Łódź posiada bardzo duży potencjał w działaniach marketingowych. Dane dotyczą tylko kilku miesięcy związanych z sezonem 2022.

Wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź w trakcie kilku miesięcy sezonu 2022 wyniosła aż 20 mln 400 tys. zł. To o blisko 100% więcej niż w rozgrywkach 2021, a łącznie od sezonu 2020 potencjał marketingowy Klubu wzrósł o 12 mln zł. Kwota z sezonu 2022 jest wartością reklamową miejsca i czasu poświęconego marce. Na kwotę tę składa się aż 135 tys. ekspozycji, a marki były eksponowane w formie graficznej (np. na ubraniach i kevlarach zawodników) oraz w tekstach artykułów i publikacji w mediach społecznościowych. Drużyna występująca w 1. Lidze Żużlowej pod nazwą H. Skrzydlewska Orzeł Łódź posiada bardzo duży potencjał w działaniach marketingowych, który z roku na rok zwiększa się. Pokazują to właśnie kolejne badania marketingowe wykonane przez Klub w grudniu 2022 roku dotyczące efektywności marek sponsorów Klubu w telewizji, internecie, prasie oraz mediach społecznościowych. Badanie marketingowe wykonała firma Pentagon Research specjalizująca się w badaniach z zakresu marketingu sportowego oraz efektywności sponsoringu sportu.

Innymi ważnymi wartościami potwierdzającymi wysoką wartość marketingową Klubu są: ekwiwalent reklamowy AVE oraz wartość dotarcia do odbiorców. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego dla KŻ Orzeł Łódź przez Instytut Monitorowania Mediów wartość reklamowa przekazów ukazujących się przy okazji Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w 2022 roku wyniosła ponad 75 mln złotych! Z kolei informacje związane z Klubem dotarły do ponad 100 mln osób i w 99% procentach kojarzyły się one pozytywnie bądź neutralnie!

Atrakcyjność marketingowa Klubu przekłada się na zainteresowanie ze strony przedstawicieli biznesu z Łodzi i województwa. Grono sponsorów oraz partnerów należących do „Business Orzeł Club” ciągle się powiększa.

Firmy chętne do współpracy z Klubem mogą na co dzień zgłaszać się pod adresem mailowym: biznes@orzel.lodz.pl, a oferta reklamowa dostępna jest na www.orzel.lodz.pl oraz w mediach społecznościowych klubu.