Mamy duży potencjał! - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Mamy duży potencjał!

POTENCJAŁ MARKETINGOWY

Klub Żużlowy Orzeł Łódź posiada bardzo duży potencjał w działaniach marketingowych. Potwierdzają to badania zrealizowane na zlecenie KŻ Orzeł Łódź wykonane przez Instytut Monitorowania Mediów oraz firmę Pentagon Research, która specjalizuje się w badaniach z zakresu marketingu sportowego oraz efektywności sponsoringu sportu. Przedstawione liczby dotyczą tylko okresu od marca do października 2021 roku (tylko sezon zasadniczy). 

Istotną rolę w badaniu pełnią dane przedstawiające wartość ekwiwalentu reklamowego AVE oraz dotarcia do odbiorców. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego dla KŻ Orzeł Łódź przez Instytut Monitorowania Mediów wartość reklamowa przekazów ukazujących się przy okazji Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w 2021 roku (marzec-październik) to dokładnie 38 153 879 zł! Z kolei informacje związane z Klubem dotarły do 64 819 961 osób i w 99% kojarzyły się one pozytywnie bądź neutralnie!

Wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź w trakcie sezonu 2021 wyniosła aż 11 216 491 zł. To blisko 3 000 000 zł więcej niż w rozgrywkach 2020! Patrząc jedynie na sam nośnik dynamiczny, wartość ekspozycji marek to 5 314 147 zł. Mecz pokazywany w telewizji generuje wartość ekspozycji na poziomie 4 648 525 zł, a kwota ta obejmuje 53 556 ekspozycji logotypów.

Klub zlecił profesjonalne badania. Pochodzą one z Instytutu Monitorowania Mediów oraz firmy Pentagon Research. Zawarte były w nim takie dane jak ekwiwalent reklamowy AVE, który za 2021 rok wyniósł ponad 39 milionów złotych. Wartość dotarcia informacji o KŻ Orzeł Łódź to ponad 65 milionów. Porównując te same badania sprzed ponad kilku lat, które Klub również wykonywał, jest to ponad trzykrotny wzrost wartości reklamowej za dany okres. Oprócz wspomnianych badań z Instytutu Monitorowania Mediów, Klub przeprowadził również badania z firmą Pentagon Research. Dotyczyły one efektywności sponsoringu w liczbach. W porównaniu z rokiem poprzednim wzrost wynosił 3 miliony złotych. Mowa tu o efektywności reklam, które są widoczne np. podczas meczów transmitowanych w telewizji. To jasno pokazuje, że warto się reklamować na stadionie Orła oraz przez KŻ Orzeł Łódź. Na podstawie badań można również stwierdzić, że żużel jest piątą dyscypliną w Polsce pod względem popularności. W samej Łodzi jest natomiast na drugim miejscu – powiedział Witold Skrzydlewski, Honorowy Prezes KŻ Orzeł Łódź.

Ponad 1 000 000 widzów wyniosła skumulowana liczba widowni, która obejrzała mecze i programy z udziałem KŻ Orzeł Łódź przed telewizorem w sezonie 2021. Największą oglądalnością cieszył się wyjazdowy mecz z Abramczyk Polonią Bydgoszcz, który zobaczyło 91 789 osób. Domowy mecz z ROW-em Rybnik obejrzało natomiast 75 574 osób.

Atrakcyjność marketingowa Klubu, którą potwierdzają powyższe dane przekłada się na zainteresowanie ze strony przedstawicieli biznesu z Łodzi i województwa. Grono sponsorów oraz partnerów należących do Business Club KŻ Orzeł Łódź ciągle się powiększa. Dołącz do nas! Szczegóły na biznes@orzel.lodz.pl. 

Zapoznaj się z ofertą!
0
TYLU POTENCJALNYCH ODBIORCÓW MOGŁO MIEĆ KONTAKT Z INFORMACJAMI W MEDIACH
0
WARTOŚĆ EKWIWALENTU REKLAMOWEGO (AVE) OKREŚLAJĄCA WARTOŚĆ REKLAMOWĄ
0
WARTOŚĆ EKSPOZYCJI MAREK SPONSORÓW I PARTNERÓW KŻ ORZEŁ ŁÓDŹ W TRAKCIE SEZONU 2021

ULGA SPONSORINGOWA

  • Wraz z 2022 rokiem w życie weszła tzw. Ulga Sponsoringowa.
  • W skrócie: inwestując środki finansowe w sport, kulturę czy naukę można odliczyć od podatku łącznie 150% poniesionych kosztów.
  • Nowelizacja zachęca potencjalnych inwestorów do wsparcia m.in. sektora sportowego, w tym KŻ Orzeł Łódź.
  • W związku z powyższymi informacjami KŻ Orzeł Łódź zachęca do współpracy z Klubem.
  • Zapraszamy do współpracy i kontaktu pod adresem biznes@orzel.lodz.pl.
Dołącz do grona sponsorów

Tabela eWinner 1. Ligi

PozycjaDrużynaPKT.
130
224
320
417
514
613
711
811

Ostatnie Wpisy

Specjalna promocja z okazji „Mikołajek z KŻ Orzeł Łódź”
8 grudnia 2022
Mikołajki z KŻ Orłem Łódź już w najbliższy czwartek
6 grudnia 2022
Mikołajki z KŻ Orłem Łódź
2 grudnia 2022
Przygotowania rozpoczęte!
2 grudnia 2022
Tomasz Gapiński: Będę miał przygotowane trzy motocykle
1 grudnia 2022