W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (11-17.04.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 1 584 388 zł. To wynik zbliżony do wcześniejszego tygodnia. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.
Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 1 922 021 osób. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (blisko 80%).
Biorąc pod uwagę jedynie social media, najwięcej wpisów na analizowane tematy pojawiło się na Twitterze. Z kolei dominującą aktywnością w social mediach okazały się polubienia.
Pod koniec stycznia KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można się z nimi zapoznać TUTAJ oraz w zakładce DUŻY POTENCJAŁ na orzel.lodz.pl.