Medialne liczby Orła: kolejny tydzień z wysokimi wskaźnikami - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: kolejny tydzień z wysokimi wskaźnikami

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (11-17.04.2022) na temat zagadnień odnoszących się do KŻ Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 1 584 388 zł. To wynik zbliżony do wcześniejszego tygodnia. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi KŻ Orzeł Łódź mogło mieć 1 922 021 osób. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (blisko 80%).

Biorąc pod uwagę jedynie social media, najwięcej wpisów na analizowane tematy pojawiło się na Twitterze. Z kolei dominującą aktywnością w social mediach okazały się polubienia.

Pod koniec stycznia KŻ Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego Klubu. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można się z nimi zapoznać TUTAJ oraz w zakładce DUŻY POTENCJAŁ na orzel.lodz.pl.

Tabela Metalkas 2. Ekstraligi

PozycjaDrużynaPKT.
1-
1-
1-
1-
1-
1-
1-
1-

Ostatnie Wpisy

“Bilety w cenie 5 zł są jeszcze dostępne!”
8 maja 2024
Mecz Narodów im. Heleny Skrzydlewskiej już w najbliższą niedzielę!
8 maja 2024
FOTO: ROW Rybnik wygrywa w Łodzi
5 maja 2024
Goście wywożą z Moto Areny Łódź komplet punktów
5 maja 2024
Niedziela. 14:00. Kolejny mecz na Moto Arenie Łódź!
4 maja 2024