Medialne liczby Orła: najwięcej wpisów na Facebooku - KŻ Orzeł Łódź – oficjalny serwis klubu

Medialne liczby Orła: najwięcej wpisów na Facebooku

W raporcie przedstawiającym monitoring mediów z ubiegłego tygodnia (09-15.05.2022) na temat zagadnień odnoszących się do H. Skrzydlewska Orzeł Łódź umieszczono kluczowe dane dotyczące przekazów związanych z klubem. Dane pochodzą z Instytutu Monitorowania Mediów.

Ekwiwalent reklamowy (AVE) za wspomniany okres wyniósł 1 248 842 zł. AVE przedstawia wartość reklamową przekazów w złotych, które ukazały się w badanych mediach. Tyle pieniędzy należałoby wydać, aby podobne treści opublikować w formie reklamy.

Kontakt z informacjami zamieszczonymi w mediach dotyczącymi H. Skrzydlewska Orzeł Łódź mogło mieć 1 430 738 osób. Najwięcej informacji odnoszących się do klubu pojawiło się na portalach (ponad 55%).

Uwzględniając social media, najwięcej wpisów na analizowane tematy pojawiło się na Facebooku. Dominującą aktywnością w social mediach okazały się natomiast polubienia.

Przed rozpoczęciem rozgrywek 2022 klub H. Skrzydlewska Orzeł Łódź przedstawił również wyniki badań dotyczących potencjału marketingowego. Dane dotyczą kilku miesięcy związanych z sezonem 2021 i nie uwzględniają fazy play-off. Można się z nimi zapoznać TUTAJ oraz w zakładce DUŻY POTENCJAŁ na orzel.lodz.pl.